
10-års jubilæum i Pensionistbanden - det fejrer vi med revyen "Hvem sagde gammel?"
GRATIS ADGANG
Glæd dig til et festfyrværkeri af en forestilling med levende musik og en revy hvor vi tager gas på vores by og forening,
på Stevns og på alting.
Alt sammen med et glimt i øjet og masser af selvironi.
Rødvig Borgerforening vil gerne sige tak til Kulturpuljen - Stevns Kommune - Sydstevnshallen for et godt samarbejde
og for at dette gode initiativ er blevet muligt.
RIGTIG GOD FORNØJELSE